Kembali

Tuhanku
Tunjukkan padaku
Jalan yang harus ku tempuh
Mencari keampunan-Mu
Mendapat kemaafan serta redho-Mu
Jalan untuk kembali Ya Ghafur
Selamat kembali pada-Mu
Ilahi, Ilahi, Rabbi

Bukakanlah pintu hatiku
Untuk menerima taufik dan hidayah-Mu
Sungguh tiada upayaku tiada dayaku tanpa-Mu

Jadikan aku bersyukur atas segala nikmat-Mu Ya Syakur
Jadikan aku tabah segala ujian-Mu Ya Sobur

Aku ingin tunduk sujud hanya kepada-Mu
Berbakti setulus hatiku
Ikhlas kerana-Mu
Ilahi, Ilahi, Rabbi

Ya Allah Ya Zahir Ya Batin

Ya Allah Ya Zahir Ya Batin

Ya Allah cenderungkanlah aku kepada Taat Ibadah kepada-Mu. Janganlah Engkau sangat cenderungkan aku kepada Dosa dan Maksiat.

Ya Allah Siapa aku, Apa pun aku, Semuanya aku dan Segalanya aku terserah kepada-Mu

Leave a Reply

