Benar! Saya Anak Emak.

As Salam

Syukur alhamdulillah malam ini saya dapat restu dari Emak saya.

Mudah-mudahan dengan Emak yang sentiasa mendoakan saya, ada kemudahan sepanjang perjalanan saya.

Jika dinegara barat, saya sudah pasti dikutuk dan ditertawakan. Disini pun tidak kurang juga yang akan mencemuh saya.

Tak kisahlah. Kepercayaan masing-masing.

Ternyata pada saya restu Emak dan doa Emak sepanjang hidup saya ini. Sendiri saja yang tahu betapa benarnya Allah meletakkan kedudukan Ibu itu sebegitu.

Benar! Saya Anak Emak.

What’s your problem?

Make peace with your mother. I can assure you your life will get better.

Most importantly you’ll be closer to Allah. This arrangement applies to everyone regardless of race or religion.

Believed it!

Leave a Reply

